Contact Us

24 / 7 Support Line: + (123) 1800-567-8990

Our Location

USA, New York - 1060 Str. First Avenue 1

Branding

MyVinci — Opracowanie materiałów wizerunkowych w odświeżonej identyfikacji marki

Katarzyna Pustoła-Barcz
Junior Graphic Designer

Stworzyliśmy elegancki i spójny zestaw materiałów wizerunkowych dla MyVinci, stanowiący połączenie estetyki premium, personalizacji i ręcznego wykończenia. W ten sposób wydobyliśmy prestiż i nowoczesność marki.

Klient:

MyVinci International School & Preschool

Zespół:

Katarzyna Pustoła-Barcz
Junior Graphic Designer
Paulina Ficner
Graphic Designer

Usługi:

Branding i identyfikacja wizualna, Projektowanie graficzne, Materiały promocyjne i gadżety reklamowe, Materiały korporacyjne i wizerunkowe, Doradztwo i strategia, Kompleksowa obsługa projektu, Usługi specjalistyczne

Udostepnij:

Social media:

Link strona www:

Klient

MyVinci – międzynarodowe przedszkole i szkoła, których celem jest inspirowanie młodych umysłów do nieustannego rozwoju poprzez przekazywanie merytorycznej wiedzy, pielęgnowanie wartości oraz kształtowanie szlachetnych postaw moralnych.

Kontekst i cel

Nasze zadanie polegało na wdrożeniu odświeżonej identyfikacji wizualnej w materiałach promocyjnych i wizerunkowych. Obejmowały one zestaw materiałów piśmienniczych i pamiątkowych w eleganckiej oprawie - zestawu podsumowującego współpracę i ukazującego możliwości budowania wizerunku szkoły poprzez wykorzystanie nowej, odświeżonej identyfikacji wizualnej marki.

Za cel postawiliśmy sobie połączenie estetyki premium, personalizacji i ręcznego wykończenia, tak by wydobyć prestiż i nowoczesność marki.

Wyzwania projektu

Projekt wymagał od nas równoczesnego pogodzenia kilku kluczowych aspektów:

  • Nadanie prestiżowego i nowoczesnego charakteru.
  • Przemyślany wybór akcesoriów promocyjnych, które będą w praktyce użyteczne i estetyczne, by uniknąć produkcji zbędnych gadżetów.
  • Świadomy dobór materiałów, ich ilości i nakładu, minimalizujący odpady i ślad ekologiczny jednocześnie zachowując estetykę premium.
  • Zbalansowanie czasu i kosztów ręcznie wykonywanych elementów.

Proces i realizacja

1. Koncepcja i research

Przygotowaliśmy kilka propozycji różniących się sposobem produkcji — łączących elementy papiernicze, detale wykonane ręcznie lub zlecone do produkcji oraz personalizację.

Zdecydowaliśmy się użyć pieczęci suchej oraz lakowej, eleganckich papierów ozdobnych barwionych w masie, wstążek w kolorach z brandbooka i pergaminu do wykończenia.

Przeprowadziliśmy research notesów, długopisów i opakowań, szukając połączenia jakości, estetyki premium i odpowiedzialności środowiskowej. Każdy z aspektów był ważny wobec klienta, który jako szkoła kształtuje postawy młodego pokolenia.

Rzemieślniczy charakter oraz limitowany, kameralny nakład nadały projektowi wyjątkowej autentyczności i prestiżu, podkreślając indywidualne podejście do odbiorcy oraz unikatowość całego zestawu.

2. Elementy wchodzące w skład materiałów wizerunkowych

  • Dyplomy – zaprojektowane i wydrukowane in-house na papierze Keaykolour; wykończone pieczęcią lakową. Nadaliśmy im prestiżowy charakter przez zachowanie kameralnego, limitowanego nakładu i ręczne oznaczanie pieczęcią z logotypem szkoły.
  • Teczki – stworzone ręcznie z papieru Prisma Favini, z wstążkami w kolorach brandu oraz kieszonkami ciętymi i klejonymi manualnie. Każda teczka oznaczona suchą pieczęcią z logotypem szkoły.
  • Zakładki do książek – powstały ze ścinków papieru po produkcji teczek w duchu zero waste i wstawek lakowych oraz suchej pieczęci z logo i wstążek, jako uzupełniający detal.
  • Wizytówki premium –  głęboki granat odnosi się do stabilności i jakości kształcenia, a alternatywny, heraldyczny znak wykonany metalizowanym, złotym uszlachetnieniem podkreśla prestiż placówki. Wykończeniem było owinięcie wizytówek pergaminem oznaczonym suchą pieczecią z logo i spięcie złotą wstążką.
  • Notesy A5 z kieszenią na telefon z odmiany skóry ekologicznej wytrzymałej i atrakcyjnej wizualnie, odpornej na uszkodzenia i zabrudzenia. 160 stron z papieru z recyclingu.
  • Długopisy wykonane z aluminium pochodzącego z recyklingu znakowane laserowo.
  • Całość zapakowana w grawerowane pudełko oznaczone introligatorską nakładką z napisem „by Lift Digital”, przygotowaną przez introligatornię Strusińscy. Efekt okazał się estetycznie spójny i dodał do całości kolejny szlachetny, rzemieślniczy akcent.

Efekt

Powstał spójny, elegancki zestaw łączący:

  • starannie dobrane materiały premium,
  • indywidualne tłoczenia i lakowe detale,
  • elementy ręcznie wykonane,
  • wyraźny branding Lift Digital w subtelnej formie,
  • podejście biorące pod uwagę odpowiedzialność środowiskową.

Ręczna praca nad detalami (lakowanie, tłoczenie, wykończenie) znacząco podniosła postrzeganą wartość projektu.

Podsumowanie

Stworzyliśmy produkt klasy premium, łączący design, rzemiosło oraz mając na uwadze również aspekty odpowiedzialności środowiskowej.

Dzięki palecie umiejętności z zakresu projektowania graficznego jak i rzemiosła oraz odpowiedzialności środowiskowej powstał prezent, który stał się wizytówką jakości Lift Digital.

PO LEWEJ:
strona przed migracją
PO PRAWEJ:
nowa wersja strony